2012-03-05

5 mars 2012

Skriv om att svara.

15 kommentarer:

Malix sa...

förr då när jag skrev alltid då brukade jag vara först, med att skriva nått är det så idag med kanske :) nu ska jag snart till jobbet men en text hann jag med.

På det viset sa...

Ett uteblivet svar

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne
http://novellbloggen-razaha.blogspot.com/2012/03/tema-att-svara-del-15-om-pelle.html

Öppet spår sa...

Att svara

marmoria sa...

Tjugo år och tusen mil

Iris sa...

Charlie och jag

Kalle Byx sa...

Tant Signe är sprudlande glad

Pia sa...

En berättelse idag.

Sista station

saqer sa...

Jag skrev ett Svar jag istället.

marie ettanbo sa...

Kort stund 

Unknown sa...

För grovt?

http://jonna-berggren.blogspot.com/2012/03/dagens-skrivpuff-om-att-svara.html

Unknown sa...

En sak jag funderar på när jag läser era svar. Vilken typ av text är det (kanske inte spelar någon roll egentligen)? Vilken typ av respons vill ni ha?
Själv skriver jag mest sådant som jag planerar ska bli en "bok" (man vet ju aldrig). Allt man skriver har ju avtryck av en själv och ens erfarenheter, men det är inga privata texter. Jag gillar skrivpuff, för det motiverar (puffar) mig att skriva och det är så kul med svaren och härligt att läsa era bidrag. Jag tar gärna mot respons så att mitt skrivande utvecklas.

http://tittelina.blogspot.com sa...

Svaret skyldig

Ulla Berglund sa...

Jag tänker inte svara

Dakota Quinn Diamond sa...

Sjukhus-besök & en solskens-unges uppfinning

Del 1Del 2Del 3