2016-01-26

26 jan

Hastighet

14 kommentarer:

B i r g i t t a sa...

I takt fullt ut
Vet inte vad som tagit åt mig ;)
:)

Ljusletaren sa...

https://morgonblogg.wordpress.com/2016/01/26/skrivpuff-den-261/

/kram

http://tittelina.blogspot.com sa...

Vi rusar

Ellinor Wikman sa...

Ambulansen

Kalle Byx sa...

Full fart framåt

Maria1723 sa...

Del 109

Ljusletaren sa...

Tråkigt med samma text hos både Kalle Byx och Maria 1723. Kalle Byx fick min kommentar och det räcker så/ kram

Grå papegoja sa...

Hastighet

Maria1723 har en egen text på sin blogg. Jag hade inga problem med att komma åt den.

Kalle Byx sa...

Inte jag heller men bra att du påpekar det Ljusletaren, verkar som intrång eller virus hos någon.

Tintomara sa...

Hastighet

Ljusletaren sa...

Ber om ursäkt Maria 1723. Kan för allt i världen inte begripa att jag inte har hittat din blogg förr?!?! Tack Grå Papegoja för att du fick mig att lyfta min blick lite högre för att kunna hitta in till Marias blogg/ kram Ljusletaren

Maria1723 sa...

Det är lugnt, så farligt var det inte ;-)

foxy sa...

lite vila idag...

Charlotte sa...

Aftonbön