2016-01-17

17 jan

Svårt

9 kommentarer:

Ljusletaren sa...

https://morgonblogg.wordpress.com/2016/01/17/skrivpuff-den-171-2016/

/kram

Kalle Byx sa...

Hur svårt kan det va?

Grå papegoja sa...

Svårt

foxy sa...

det var svårt idag


Tack för alla uppmuntrande, berömmande ord. Jag är så glad att ni förstår att jag inte skriver för att ställa mina föräldrar till svars, utan jag vill hitta en förståelse, som gör mig starkare och tydligare och som leder till något gott för de som kommer efter mig.

Maria1723 sa...

Svårt

Ljusletaren sa...

Kalle Byx och Maria 1723 är det samma person eller ...
/kram

Maria1723 sa...

Nej, det är inte. ;-)

Kalle Byx sa...

Var fick du det ifrån?

Ljusletaren sa...

Samma namn på blogg, samma text och samma bild trots olika alias eller så är min dator konstig? /kram