2010-03-26

Utmaning 2010:85 - 26 mars

Skriv om ett medlemskort.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Fuskar idag och skriver gårdagens puff idag. Skall undersöka om jag kan uppbåda ngt medlemskort.

ATT BLEKNA

marmoria sa...

Sigillet

http://tittelina.blogspot.com sa...

Klubbgemenskap...

Anonym sa...

Johodå, plopp sa det :-)

Några tankar om
MEDLEMSKORT

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne!
Vill även passa på att tacka för alla fina kommentarer.

ulla berglund sa...

Dagens Medlemskor finns på bloggen. Några andra i min plånbok!
Ha en bra helg med eller utan skrivande.

ulla berglund sa...

Medlemskort skulle det ju vara naturligtvis. Korna får vara kvar där dom är!!

ulla berglund sa...

glömde...

Y sa...

Får bli google chrome ist, får ingen rätsida på internet explorer. Slipper vara isolerad från omvärlden iaf ;) Övar mig i att lämna ifrån mig texter (ord snarare, mitt är sällan långt) som jag kanske skulle kunna fastna för länge i. Jag blir ju aldrig nöjd :).

Y sa...

Borde jag ge ledtråd? ...

Anonym sa...

Idag blev det ett snabbkåseri. Rätt och slätt utan konstigheter.

marie ettanbo sa...

Osynliga medlemskort hos mig

Bokmånglarn sa...

Skrev en liten bit till idag.

http://bokmanglarns-skrivhorna.blogspot.com/2010/03/skrivpuff-201085-om-ett-medlemskort.html

Anders sa...

En klubb där ingen vill vara medlem!

Anna sa...

På efterkälken igen...

Och långt som synden blev det, för en gångs skull. Nöter på ert tålamod, beklagar.

Men kul!

Klicka på OK