2010-03-09

Utmaning 2010:68- 9 mars

Skriv om att vara förmögen.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Dagens skrivpuff

FÖRMÖGEN

Välkommen in och läs och kommentera.

http://tittelina.blogspot.com sa...

Oh trodde jag skulle bli först idag, men hann inte...

Dagens skrivpuff fick bli kort och lite hastigt gjord... förmögen

marmoria sa...

När det vänder

Y sa...

Tillit :)

garaget sa...

Jag spårade ur och skrev en jättelång historia som ingen skulle orka läsa. Så jag la bara upp början - då blev de en text som handlade om att "bli" förmögen istället för att "vara" det. Jag hoppas ni kan uppskatta den ändå

Betty sa...

Trodde jag la upp min länk nyss, men den kom visst inte med, så provar igen.

Olika människor

Gustaf sa...

Nattarbete, del 3

Sista delen av det kapitlet. Nu ska jag kurera min influensa!

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2010/03/formogen.html

Dagens dikt

Ettie sa...

En liten kortis idag också, hinner inte riktigt med. Är urkass på att kommentera också för tillfället, ber om ursäkt för det, samtidigt som jag är tacksam för dem jag trots allt får själv. Så många som skriver så bra!

Beppan sa...

En förmögen man

Charlotta sa...

Funderar kring ordet förmögen på min blogg Skrivet i leran

Genyvy sa...

Alla skriver så fint här. Jag vill också vara med!

Emilia sa...

Mitt bidrag - dagen efter :)