2010-03-17

Utmaning 2010:76 - 17 mars

Skriv om en bekant smak

16 kommentarer:

Beppan sa...

Något bekant finns på min blogg. Välkommen på provsmakning!

malix sa...

bekanthetskänslor finns att läsas hos mig

marmoria sa...

Smakvärlden

Genyvy sa...

Datastrul igår gjorde att "Solklar seger, eller? finns på min blogg först idag. HG bara dök upp och jag var faktiskt tvungen att låta honom presentera sig, även om det blev en dag för sent.

Anonym sa...

Lyckades slutligen, puh.

Välkommen in och läs och reflektera,
möt MÄSTERKOCKEN

http://tittelina.blogspot.com sa...

Min bekanta smak...

Lillemor sa...

Lá Fhéile Pádraig

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inlämnad!

Y sa...

Har ni gått vilsekurs?

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2010/03/smaker-vacker-minnen-lagrade-i-kroppen.html

Dagens dikt handlar om en av mina tänder. En gammal lagning gick sönder i höstas och ersattes av en provisorisk som gått sönder två gånger.

Anna sa...

Marshmallow hos mig

Öppet spår sa...

känner en konstig smak i munnen

Betty sa...

En liten dikt

Dakota Quinn Diamond sa...

Lille Tony berättar om en bekant smak...

Anonym sa...

Jajjamensan! Till slut fick jag en bild framför näsan som band ihop dagens tankar.


kaliwarra

Gustaf sa...

En förtrogen vän

Kanske inte så trevlig som den låter.