2010-03-25

Utmaning 2010:84 - 25 mars

Skriv om att blekna.

14 kommentarer:

http://tittelina.blogspot.com sa...

Först idag :-D! Hon bleknar... en liten text om en (o)lustig erfarenhet.

Anonym sa...

En bild, som blev en tanke som blev en text.

Jag är nöjd över att jag producerat något litet idag.

kaliwarra

rosetta sa...

Livet bleknar mot döden.
När minnet och musklerna sakta slutar fungera
tystnar även rösten
man står utanföe modebloggarna
amerikanska modeord smakar inte ens sugar and cookies i munnen
kanske kan man ännu - med vet alias -
bedra sin älskade på nätet
medan tuplaner spirar utamför
i den bleka vårsolen.

Mia Hansne sa...

Jag ska aldrig aldrig tala om att det bara blir värre nu. Hon ska inte få blekna, min halsgropssnuffare. Du och jag, vi ska lära oss hur världen vill vaggas och snuckas på, inte stampas och svackas på. Skapa verktyg för att vara stolta över vårat liv, förbli starka uti kanterna och aldrig någonsin blekna bort till en motmänniskas tankemönster.

marie ettanbo sa...

Ett fågelliv...

ulla berglund sa...

Ny här! Har publicerat dagens puff på min blogg: Tänkvärt, skriveri och lite till.
Det här var mitt första men säkerligen inte mitt sista inlägg!
Kul och inspirerande.

marmoria sa...

Barbara Cartland - släng dig i väggen!

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2010/03/att-blekna.html

Dagens Dan Andersson, en direkt fortsättning på gårdagens puff.

Gustaf sa...

Dimman

En massa skolarbete senare har jag tid att skriva en puff. Jag har också hunnit med en liten novelltävling—den kommer jag posta på bloggen när det kommer ett passande tema... ;)

Betty sa...

Fick ner en liten dikt

Beppan sa...

En demo hos mig

Genyvy sa...

bleknande stunder

Bokmånglarn sa...

Det blev något idag!

http://bokmanglarns-skrivhorna.blogspot.com/2010/03/skrivpuff-201083-om-att-blekna.html

Öppet spår sa...

En dag sen med mitt bidrag men det kom i alla fall