2010-03-24

Utmaning 2010:83 - 24 mars

Skriv om temperament.

12 kommentarer:

Öppet spår sa...

I dag var tiden knapp så det blev en vers jag slängde ihop lite snabbt

marmoria sa...

Uppslukad

Anonym sa...

Om TEMPERAMENT

Och ja: Usch.

Lillemor sa...

Humoralpatologi

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne och klar att bedömas

http://tittelina.blogspot.com sa...

Och här kommer mitt "temperament"...

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2010/03/temprament.html

Dagens Dan Andersson, var så god. Flödesskriven text på samma tema som igår. Det finns mer att skriva om Dan. Håller tummarna för att Ann kommer med bra puffar.

Y sa...

Har problem med Internetexplorer, kan varken komma åt inlogg på mina egna bloggar eller kommentera hos er. Så jag läser i tysthet bara. (Sitter vid en annan dator just nu, men här kan jag INTE hänga).
Tack för era kommentarer igår, gillar att få veta hur ni tänker runt skrivandet. Filosoferandet runt orden och var vi hämtar dom skulle kunna ta en hel natt. Minst;
Jag återkommer om detta! Vad gäller temperament. Var glada att ni inte är i närheten av mig idag.
Jag vill att min lilla röda fungerar igen!!!! Aaagh!!!!
Får se när vi hörs igen:( Kramar (jag är generös med sådana;))

Anders sa...

Hetsigt temprament har inte jag. Om jag inte blir provocerad.

Charlotta sa...

Temperament hos mig också

Charlotta sa...

Förlåt - fel blogglänk i förra kommentaren. Det är på
Skrivet i leran texten finns.

Anonym sa...

du var publiken
till mitt fyrverkeri
du var den
som slängde tomater och
klappade händer

jag önskar det
en sista gång
att du stod framför mig och
satte eld på stubinen
vänta
se dig
sprängas i luften