2009-07-25

Utmaning 206 - 25 juli

Skriv om en tvist.

12 kommentarer:

marmoria sa...

Inte mycket till tvist men:

Besvärligheterna

Cattis sa...

Min tvist kan ni läsa om på min blogg.

malix sa...

jag skrev lite grann

Drumalex sa...

tvist med välkänt grundtema

Unknown sa...

En liten tvist på min sida.

Siestri sa...

En tvist på min blogg

marmoria sa...

fotnot: paraplyer började användas i Europa på 1500-talet. Fanns redan hos forntidens assyrier, egyptier och kineser men då förbehållna högt uppsatta personer. Bajonetten uppfanns 1640. (Källa: Wikipedia) Jag tänkte mig nog landsbygden i Grekland eller Turkiet i slutet av 1800-talet.

Anitha Östlund Meijer sa...

Hej alla glada!
Gå in på min blogg så bjuder jag på en liten novell om en tvist.

Fröken Johansson sa...

Tvist i bloggen.

Charlotta sa...

Svårt idag, fick till slut ihop något om att tvista.

Margareta sa...

tvistens gudinna

skimmer sa...

egentligen till något litet och ensamt..