2009-07-26

Utmaning 207 - 26 juli

Skriv om att göra något långsamt.

18 kommentarer:

skimmer sa...

Långsam resa

Anitha Östlund Meijer sa...

Tema långsamt färdig
Välkommen in!

Drumalex sa...

långsamt på bloggen

Unknown sa...

Passa på att leva långsamt...på min blogg

Margareta sa...

en skröna

Lillemor sa...

http://puttikraftlosblogg.blogspot.com/2009/07/207.html

malix sa...

då har jag vaknat och skrivit ett litet inlägg. vaknat och vaknat kommit hem från min trevliga broder är mera sant efter en kväll med kräftor och trevligt sällskap

Charlotta sa...

Att göra något långsamt, eller inte kunna göra något alls.

marmoria sa...

Vår abbot

Cattis sa...

Nu är jag vaken och har gjort min utmaning. Ni kanske njuter denna söndag vid någon annan plats än vid datorn, men om ni har tid så finna min lilla dikt på min blogg.

Cattis

marmoria sa...

Charlotta - jag kan inte kommentera på din sida. Röstar för gammal kvinna, mycket inlevelsefullt skildrad.

Drumalex sa...

Försökt kommentera Charlottas text också utan framgång. Utbrändhet eller stor sorg som förlamar hela ens liv. Känner igen när kroppen försätter sig i viloläge samtidigt som tankarna löper amok av sig själva.

Siestri sa...

Långsamt på min blogg

Patrik sa...

Vart väl inte direkt efter dagens tema, men här är iallafall mitt "bidrag":
http://mittklotter.wordpress.com/2009/07/26/maskinen/

skimmer sa...

var är utmaning 208??

malix sa...

den saknade utmaningen 208 finns att uppnå i min blogg eller i allafall tankar om det

marmoria sa...

Med hjälp av tärning och DN får jag fram ordet "we". Är det någon som hänger på?

Fröken Johansson sa...

Långsamt i min blogg med nu.