2011-09-05

5 september 2011

Skriv om att kontakta.

15 kommentarer:

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagen är inne.
Idag blev det lite spirande känslor
Ha en underbar dag
Snart är det dags för bokmässan
Hur många av er skrivpuffare skall dit?

Pia sa...

Den fragmentariska texten som har hängt med sedan den 26 aug fortsätter. Jag tror att dagens text kan läsas fristående.

Mobilsamtal

Anne sa...

Associerar till mod och medkänsla. Urinstinkt. Att höra samman med flocken.

marmoria sa...

Buss i omvärlden

marie ettanbo sa...

Abstraktion

Anonym sa...

Det här var ju så himla roligt så jag fortsätter mer än gärna med utmaningarna. Här är dagens.
Att kontakta

Anonym sa...

http://fighterfighter1.blogspot.com/2011/09/att-vaga-vara-svagare-kan-gora-mig.html

Att våga vara svagare kan göra mig starkare.

Vad jag vill...

(Anitha: Tyvärr inte i år! Men jag vill... en annan gång:-))

Dakota Quinn Diamond sa...

En liten "varning":
Dagens text blev lite väl lång för att vara en puff...
(Jag förstår om ni inte orkar/vill orkar läsa hela)

Vår lilla Alex har mycket att berätta...
Han har en dålig dag - och dagens puff är inte
så idyllisk...

Del 1Del 2Del 3


disco sa...

kontakt

Izabelle sa...

http://izabellelindberg.blogspot.com/2011/09/skrivpuff-kontakta-vackerdrommen.html

En sann historia. Drömde om denne pojke häromdagen. Sååå kär :) Hoppas du tycker om den lika mycket som jag.

Hasse Thorén sa...

Om att kontakta
//Hasse

Charlotta sa...

att kontakta, eller svårigheterna att göra det

Charlotta sa...

Hej blogger-kunniga!

Jag har börjat få meddelande att mitt konto inte har åtkomst att visa sidan, när jag ska kommentera som Google-konto, trots att jag är inloggad på min blogg i Blogger. Det är så tråkigt att få det meddelandet när man redan skrivit en kommentar och så går det inte att posta den.

Någon som vet om det är jag som gör galet eller om det är att jag inte är inbjuden till den blogg jag försöker kommentera hos?

Charlotta sa...

Tack Drumalex
för tipset att använda GoogleChome som webbläsare. Nu verkar det fungera. Jag har t.o.m. fått tillbaka den lilla pennan så att jag kan gå direkt till mitt inlägg och redigera om jag behöver.

s sa...

Min puff om kokntakt:

http://krakfot.blogspot.com/2011/09/kontakt.html