2011-09-17

17 september 2011

Skriv om en komplicerad maträtt.

10 kommentarer:

marmoria sa...

Buriyani

Izabelle sa...

http://izabellelindberg.blogspot.com/2011/09/skrivpuff-att-bo-svarta-rosor.html

Vill länka gårdagens också. Bara lilla söta Dakota som läste och kommenterade, och jag skrev den så speciellt för er alla. Vill veta vad ni tycker om den :) Senare kommer dagens!

disco sa...

rätten

Anitha Östlund Meijer sa...

Min är inne

Pia sa...

Att det är komplicerat att laga mat uppmärksammas i dagens dikt.


Dagens rätt

Anonym sa...

Dagens komplicerade maträtt ligger uppe nu.

nillas liv på pinnen sa...

Till Pias skrivpuffar:

Jag kan tyvärr inte kommentera på din blogg för googleinloggningen funkar av någon anledning inte. Om du lägger till alternativet "Namn, webadress" så skulle det funka...

Men du kanske inte vill det och därför säger jag här vad jag tänkte kommentera:

ÄLSKAR ditt inlägg Vägledning.

Dakota Quinn Diamond sa...

Lilla Alex och hans sommarläger-kompisar introduceras för en ny spännande maträtt...

Del 1Del 2

Sofia sa...

Dagens var himla rolig att skriva. Här har ni den!

Ett vinnande koncept

Cecilia Sahlström sa...

Jag ligger hopplöst efter. Har nu skrivet uppgifte från den 11 september. Minnen.

God kväll!