2011-09-11

11 september 2011

Skriv om att minnas.

12 kommentarer:

Lena Stenberg sa...

Jag nattsuddar denna lördag och roade mig med en puff! Hoppas att ni mår bra.

Anders sa...

En inre monolog om ett minne.
Dubbelkombo för en övning i Litterär Gestaltning som även passade som skrivpuff.

marmoria sa...

Att minnas den elfte september

Dakota Quinn Diamond sa...

Dani minns 9/11

Pia sa...

Prosadikt till minne av dagen och dagarna

Dagens är inne.

marie ettanbo sa...

Hade svårt att få till det idag...
Fingrarna

foxy sa...

nu tittar jag in igen o minns...

Ulla Berglund sa...

Längesen... men nu här igen

Anne sa...

Till Anders; var inne och läste men kunde av nån anledning inte kommentera. Intressant monolog, färgad av bitterhet och skuld, med kloka funderingar om kärlek och lycka.

Marie sa...

Fåren minns jag http://skrivarspar.blogspot.com/2011/09/faren-minns-jag.html

Maja sa...

http://konstenattskriva.blogspot.com/2011/09/minnas.html

fortsättning på min berättelse om alverna Beth och Seppti :)

Charlotta sa...

Skrivet ur ett personligt perspektiv, men kan kanske - med tanke på vilken dag det är idag - också läsas ur ett mer allmänt perspektiv?