2011-09-19

19 september 2011

Skriv om att se.

18 kommentarer:

foxy sa...

själens öga...

Anonym sa...

Dagens melankoni

Anonym sa...

http://fighterfighter1.blogspot.com/2011/09/
och-sa-far-biljetterna-garna-vara.html

Med allvar och glimten i ögat.

marmoria sa...

Det blir kanske en till idag.

Att vi

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne, och regnet öser ned

Kalle Byx sa...

Allesverloren?

disco sa...

se

Pia sa...

Kortis idag.
Han ser henne

Sofia sa...

Försökte att använda synen som främsta element och ta med er på ett morgonbesök hos mig.

morgonstund

marie ettanbo sa...

Buss 59

http://tittelina.blogspot.com sa...

Jag ser

En sann historia

Anne sa...

Sent inne. En kort dikt.

Dakota Quinn Diamond sa...

Skattjakten från gårdagens puff fortsätter.
Lilla Alex gör en upptäckt...

Del 1Del 2

Ulla Berglund sa...

Se mig

Anitha Östlund Meijer sa...

Ännu en puff i temat se finns nu på bloggen

Tisteln sa...

sporadiskt besök...

synvilla

Malin sa...

När jag ser

Caroline sa...

Jag vill synas
utan att värderas
Jag vill vara
utan att dömas
Jag vill känna
utan ifrågasättas
Jag vill leva
utan att begränsas!


(fick låsa bloggen ett tag pga trakasserier, men ni kan få login men måste ha era mailadresser så jag kan skicka inbjudan...Lite svårt att skrivpuffa...)