2011-03-16

Utmaning 2011:75 - 16 mars

Skriv om något tillkämpat.

12 kommentarer:

Feffe Kaufmann sa...

För våra familjer och barn

Länge sen var det. Lägger min följetong åt sidan. De tidiga morgnarna tär på sammanhängande kreativiteten. Dragit mig för skriva i stressen av allt annat. Ska hitta rutinen igen. Ha en underbar dag allesammans :)! Kram kram

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne.
Idag har jag skrivdag och skall fortsätta med filmmanuset.
Internet krånglar fortfarande, men jag försöker kommentera era alster när det fungerar korta stunder

Malix sa...

idag blev det lite hemskheter

Lillemor sa...

Ährrp, ährrp

marmoria sa...

Min syster

foxy sa...

Fortsättningen på Invigningen.

disco sa...

tillkämpat

Tisteln sa...

kort kort puff

Anonym sa...

Det här var svårt. Till slut så. :)

Anders sa...

Hej alla kompisar.
Kul att vara tebaks.

Genyvy sa...

Tillkämpad utmattning och tillkämpade hälsningsfraser

Cecilia sa...

Tar en dag i taget utan mina barn