2011-03-15

Utmaning 2011:74 - 15 mars

Skriv om en muta.

17 kommentarer:

Genyvy sa...

God morgon! (Våren är här!) Text, en början tror jag men hänger ju lite på vad det blir för puff imorgon.

A sa...

Dagens är skriven.

Tisteln sa...

puff om att muta

Anitha Östlund Meijer sa...

jag HATAR internet som inte fungerar. Nu har jag efter tre försök lyckats få in en novell på min blogg.Får se hur länge jag får vara kvar den här gången. Men,men...inget ont som inte har något gott med sig.
Jag fastnar inte på nätet utan skriver som attan på bok och filmmanus.

Anonym sa...

Dagens, muta.

Caroline sa...

Jag mutar mitt barn

disco sa...

muta

MOTORHUVUD sa...

Halloj!

marmoria sa...

Greger och jag

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2011/03/muta.html

Dagens orimmade dikt är krogskriven från början.

Bokmånglarn sa...

En liten sak.

Den enes död, den andres bröd

Skymningsreflektioner sa...

Här kommer en till...

Malin sa...

Nu har det puffats!

Förresten! Åh, vad jag gillar att läsa era texter och vad jag blir glad av era peppande ord om mina. Keep up the good work, kära puffare!

disco sa...

Av någon konstig anledning kan inte jag kommentera texterna idag.

:) bra texter

Lena Stenberg sa...

Hej puffare. Hoppas att ni mår bra och puffar på. Livet tar för mycket tid ibland men här kommer en liten lenapuff!

J sa...

En muta

saqer sa...

Mutkolven