2011-03-08

Utmaning 2011:67 - 8 mars

Skriv om styrka.

16 kommentarer:

Kalle Byx sa...

Gårdagens tema igen. Läser er ikväll. Gratis erbjudande

Anitha Östlund Meijer sa...

En lite reflektion finns hos mig idag

Tisteln sa...

kort puff

marmoria sa...

På tonerna

Malin sa...

Starkare än du tror!

Feffe Kaufmann sa...

Själsfränder del 3.
De fem sista dagarnas temaord är intryckta i denna del. De är mycket nu!! :)

J sa...

Styrka

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2011/03/styrka.html

Dagens dikt är en byråkratordlek, tror jag.

disco sa...

Styrka

Mimmione sa...

Starka människor en liten stund på vår jord

http://tittelina.blogspot.com sa...

Styrkan i utanpåverket

Caroline sa...

Första gången jag är med här!

Anitha Östlund Meijer sa...

Mitt internet hoppar ur hela tiden och har keffat ur så jag inte kan kommentera era texter, men jag jobbar på att fixa det

Tisteln sa...

en motsatspuff? kort den också

marie ettanbo sa...

Kort text idag.
Kvinnlig styrka

saqer sa...

Styrka