2010-06-25

Utmaning 2010:175 - 25 juni

Skriv om att hitta.

12 kommentarer:

Jenny sa...

Wohoo! Jag blev först!
God Natt med er nu!

HannaT sa...

Dagens

Och ha en fin midsommar!

marie ettanbo sa...

En mycket kort liten en idag.
Glad midsommar!

malix sa...

jag är på camping öppkopplingen ursel. försökte skriva på era puffar men det funkade inte idag skriver jag på min ordinarieblogg Malix.se ska se om det går att kommentera bättre där. Trevligmidssommar till er alla

foxy sa...

Glad midsommar och stort tack för att ni läser och kommenterar min blogg även om jag emellanåt har svårt att hinna återgälda.

Anders sa...

Hej och glad "semester" på er alla.

Jag skulle vara glad om någon kunde "hitta" till mitt inlägg så här "dagen efter". Kanske även "hinna" läsa det.

Det kändes som jag det var "nära" att jag fick till något bra eller är känslan helt "avig"?

:D Anders

marmoria sa...

Förskansad

Lillemor sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lillemor sa...

Gå dit, gå dit nu

Charlotta sa...

Nyss hemkommen från New York där det är både lätt och svårt att hitta.

Estel skriver sa...

Om att hitta hem. Glad midsommar önskar jag er som firar det och en trevlig kväll er andra.

Jenny H sa...

Glad midsommar!

Magisk spådom