2010-06-08

Utmaning 2010:158 - 8 juni

Skriv om att fira.

13 kommentarer:

På det viset sa...

Om att fira i blod...

Siestri sa...

Har skrivit...

http://tittelina.blogspot.com sa...

Att fira...

Barbro sa...

En liten fundering om hur vi firar.

HannaT sa...

Nu har jag varit i farten.

Något att fira

Jag har dessutom ändrat och byggt ut gårdagens text. Mycket tacksam för era kommentarer :-)

Anitha Östlund Meijer sa...

Här kommer fortsättningen på gårdagen. Ibland överträffar verkligheten fantasin...iallafall för vissa.

Hjärtligt tack för alla kommentarer.
Texterna här skrivs på ca en kvart och redigeras bara ibland.

Aiki sa...

Enkla saker att fira

disco sa...

fira fortsättning på gårdagens

Y sa...

Dagens :) Obs måste säga igen - jag lämnar ofta ifrån mig när jag skriver, är inte så djup och deppig hela dagarna sen. Tror många av er har förstått det ;) Gårdagens student är ett exempel...

Betty sa...

Det som hände igår är verkligen värt att fira. Läs gärna, finns som vanligt på bloggen.

Anders sa...

En liten motorcykel fest.

Anna sa...

Idag blev det några ord i följd. Har saknat..! Gläder mig åt att läsa ert.

Grusvägen

Kalle Byx sa...

Klar tror jag. Om jag inte ångrar mig.