2010-06-19

Utmaning 2010:169 - 19 juni

Skriv om något skirt.

11 kommentarer:

Y sa...

Sen och tidig. Gårdagens och dagens. Så ledsen över att T-mobile inte låter mig lämna kommentarer hos er, jag läser. Glad över att kunna nå min egen sida och skrivpuffs.

saqer sa...

Säger som "Y", och puffar härmed för "Havstruten" - En liten berättelse om "utsträckt tid" som jag visst råkade sträcka UR tiden också...
(Fast jag är nog mest i otakt med den;)

malix sa...

då hittade jag orden i mig

ingersord sa...

Allt var skirt numera
Naglar och hud
Håret var dessutom sprött
Nu vägde hennes kropp nästan ingenting
Hon blev genomskinlig, ja så skört är livet.

Anonym sa...

Dagens text är ett kåseri. Ack allt idiotiskt man varit med om...

kaliwarra

marmoria sa...

Ett tecken

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne

HannaT sa...

Jag får läsa era stycken senare i kväll. Akut tidsbrist just nu.

Om mat och kärlek

vitter sa...

Nu händer det äntligen något... :)

vitter

HannaT sa...

Har bytt design på min blogg, är den svårläst nu så vänligen tala om det för mig. Tackar :-)

Anders sa...

Skirt var svårt, men det blev en kortis (utan knorr) bara en miljöbeskrivning.