2010-06-23

Utmaning 2010:173 - 23 juni

Skriv om något nära.

12 kommentarer:

HannaT sa...

Har egentligen för ont i armen för att skriva men jag vill verkligen inte missa puffandet.

Så alltså.

Så här känns det för mig varenda gång busskortsdatorn på bussen vägrar fungera trots att de har haft systemet i ett år nu

saqer sa...

"Dagen efter" är väl alla dagar?
Slavinnan

malix sa...

skrev lite om nära

Anitha Östlund Meijer sa...

Ibland är det inte så enkelt att komma någon nära...
Dagens är inne.

http://tittelina.blogspot.com sa...

Nära morfar...

vitter sa...

Har varit bortrest några dagar och kommer vara det ett par dagar till, så jag hinner inte läsa så mycket, men jag får iaf till mina dagliga doser av puffande! Får vara nöjd med det känner jag...

vitter

Linda sa...

Det blev visst ingen berättelse denna gång...
http://tashmiras.blogg.se/2010/june/nara.html

disco sa...

nära

Y sa...

nära

Anders sa...

Det var nära det inte blev något inlägg idag.

Men till slut så blev det lite om en som det var nära ögat för.

Moslan sa...

Värmländskt nära
Moslans blogg

Frida sa...

Jobb och mycket annat