2010-06-15

Utmaning 2010:165 - 15 juni

Skriv om något tjejigt.

16 kommentarer:

saqer sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anders sa...

Mina inlägg om dekaler och elegans var sent inlagda. Så läs dem. Annars kommer ni efter i följetongen.

Anitha Östlund Meijer sa...

Något typiskt tjejigt, tyvärr...

Bokmånglarn sa...

Är inte den här lilla kortisen typiskt tjejig, så säg till.

Tjejigt?

http://tittelina.blogspot.com sa...

En tjejig (?) historia...

HannaT sa...

Födelsedagen

vitter sa...

Berättelsen om Leas date går framåt! :)

vitter

Marica sa...

Nagellack en passion!
www.metrobloggen.se/maricak

disco sa...

"tjejigt"

Tack för alla kommentarer av alla.
Jätteroligt.
Dekaler fantasibilder behövs jämnt.

ps dagens puff.. tycker inte alla tjejer är dålig på ekonomi. Men :)

På det viset sa...

Prinsessklänningen.

Pia sa...

Dubblar idag. En dikt om tjejigt och en dikt om min bil på temat dekaler.

marie ettanbo sa...

Har svårt att hinna med ...men idag blev det en liten trudelutt.
Ta det platta!

saqer sa...

Uthuset

foxy sa...

Min dotterdotter har varit i mina tankar när jag skrev.

Jenny H sa...

Lite sent, men här kommer mitt bidrag: Med glorian på sned

Marie sa...

Här kommer mitt bidrag ännu senare. Hinner tyvärr inte skriva varje dag ju!

http://www.meraord.se/?p=172