2010-06-18

Utmaning 2010:168 - 18 juni

Skriv om utsträckt tid.

14 kommentarer:

malix sa...

idag möter morgonen mig ljuset börjar visa sig tillsammans med min utsträckta tid

http://tittelina.blogspot.com sa...

En liten kortis idag om utsträckt tid

Ettie sa...

Tiden är inte tillräckligt utsträckt, trots allt.

Anna sa...

Otid

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne...lite självömkan idag

Anonym sa...

Japp, det blev en idag med!
Vårångest

Anonym sa...

Utsträckt tid
. . . . . .

disco sa...

En liten dikt idag

Tack än en gång för kommentarerna.
Idag hinns det med att läsas.

HannaT sa...

Långt ögonblick, kort text.

Barbro sa...

Ja, här har ni mitt bidrag.
En glimt av min historia.

marmoria sa...

Två år tillsammans

Betty sa...

Dator har strulat, men nu försöker jag skriva igen.

Det blev en lite annan text av mig idag, än vad jag brukar göra.

mina ord

vitter sa...

Fortsättningen följer... vitter

saqer sa...

Havstruten