2010-01-31

Utmaning 2010:31 - 31 januari

Skriv om att träffa rätt.

14 kommentarer:

liselotte sa...

Några rader har kommit till på söndagsmorgonen

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inlämnad!

marmoria sa...

Drömmen

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2010/01/traffa-ratt.html

Selma Lagerlöf vet hur man väljer rätt man.

Anders sa...

Jag har träffat rätt en gång. Det var när jag träffade min fru :)

Men det handlar inte den här historien om.

Peter sa...

Ute - om att träffa.

Gustaf sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Gustaf sa...

Att träffa rätt är en hyllningstext till en av mina bästa vänner. Den handlar om kampsport.

Min förra kommentar misslyckades rätt grovt, hoppas det går bättre nu... :)

Mikaela Stigsdotter-Larsson sa...

En fullträff finns på min blogg.

elin sa...

Utamningen träffade rätt, den ligger nu på min blogg =)

kram elin.

Estel skriver sa...

Har skrivit lite idag...en liten haiku.

Betty sa...

Några få rader

Bokmånglarn sa...

Nu har jag gjort mitt.

Träffa rätt

Beppan sa...

Min version av att träffa rätt....
På Beppans skriverier.