2010-01-30

Utmaning 2010:30 - 30 januari

Skriv om att utveckla.

9 kommentarer:

Anders sa...

En instängd utvecklar sitt minne.
Fortsättning på mitt bokprojekt.

Vill ni läsa mer kolla under:

Säkerhetsmöte
På Månen
Friluftsliv

Mycke nöje med läsningen

Mikaela Stigsdotter-Larsson sa...

En puff hos mig även idag! En liten en.

marmoria sa...

Some Interesting Days Abroad

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens tema blev en eloge till er.
Läs och kommentera!

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2010/01/utveckla.html

Dagens dikt handlar bl aom personlig utveckling och barn. Warhammer är ett strategispel. Man målar små figurer och spelar med dem. Figurernas rörelser bestäms av tärningar och figurernas inneboende egenskaper. Tjock regelbok krävs.

Gustaf sa...

Två sekel

Idag blev det betydligt dystrare och mer filosofiskt. Nu ska jag läsa era innan jag går och lägger mig (det är sent här på andra sidan jorden... ;)

Ord sa...

Utveckla

Charlotta sa...

Utveckla är ett så stort ämne så jag krymte det till en dikt.Skrivet i leran

Frankie 泪水 sa...

tillbaka igen efter några dagars självtvivel!
med en text som för en gångs skull handlar om... mig. rätt ut. :)
http://sofiazim.blogspot.com/2010/01/skrivpuffsutmaning-utveckla.html