2010-03-27

Utmaning 2010:86 - 27 mars

Skriv om något knottrigt.

11 kommentarer:

Aiki sa...

Ytan finns alltid där, inte så att jag jämt känner den, men jag vet om den, även om den gäckar mig genom att hålla sig borta när jag vaknar. Men när min hand vandrar i sömnen. Då känns den, varje liten upphöjning trycker mot fingret, gång på gång, mönstret upprepar sig i timmar.

marmoria sa...

Rent hus

Anonym sa...

Hej!
Nu försvinner jag ett tag till äventyr av ny familjemedlem (måndag!) och kärleksfullt kaos innan vi hunnit finna nya strukturer i vår vardag igen.

Hoppas snart ha tillfället att vara tillbaka till er och läsa era härliga texter och få fortsätta glädjen i att skriva varje dag.

Kram på Er!

Anitha Östlund Meijer sa...

Något knottrigt hittas på Petras arm.

Ettie sa...

Hej på er! Livet rusar och skrivandet går på lågfart... Idag blev det en text baserad på ilska och frustration *suck*

Y sa...

England nu, så om IT strular eller jag inte hittar egen vrå blir jag tyst ett tag.

Y sa...

Glömde, tack för tyckandet igår :) Ledord delas ut om/när jag känner för det, då i form av taggat ord längst ner tillsammans med dagens ;)

Beppan sa...

Huden knottrar sig...

marie ettanbo sa...

Knottrig yta var det här

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2010/03/knottrigt.html

Dagens dikt handlar om en knottrig vägg.

Bokmånglarn sa...

Fick till lite idag igen.

http://bokmanglarns-skrivhorna.blogspot.com/2010/03/skrivpuff-201086-om-nagot-knottrigt.html