2010-03-12

Utmaning 2010:71 - 12 mars

Skriv om fredagsmys.

19 kommentarer:

Mikaela Stigsdotter-Larsson sa...

Fredagsmys på min blogg.

Anonym sa...

Välkommen på fredagsmys....

FREDAGSMYS

marmoria sa...

För mesig

http://tittelina.blogspot.com sa...

Fredagsmys (?)...

Y sa...

Mys ikväll! :D Inget internet för mig 2 dagar nu :(

Och förresten, med tanke på Ann Ljungbergs kommentar igår, där hon tackade för all aktivitet på sidan - om du läser här - Jag tackar DIG!!! För detta är så kul! Och tack igen ni som läser såklart och kommenterar.(Uj, nu skrev jag för långt igen ;))

Y sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
marie ettanbo sa...

Fredag igen...

garaget sa...

Så nu har jag recenserat fredagsmys!

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2010/03/fredagsmys.html

Dagens dikt är nog lite gaggig.

Jenny sa...

Nu har jag lagt in min skrivpuff för dagen. Som jag sagt förut så får ni gärna läsa andra saker jag skrivit på min blogg och kritisera massor! Jag vill lära mig!!!

foxy sa...

Det fredagsmys jag minns........

Patrik sa...

Var länge sen jag skrev nåt här men den som väntar på nåt gott;) dagen skrivpuff finns på länken:)

Anonym sa...

Trots att jag är magsjuk har jag lyckats pumpa ur mig något om fredagsmys. Det var inte enkelt men det gick banne mig!

Anna sa...

Tekno-knas. Lyckas inte kommentera Kalliwarra. Nån som lyckats, nånsin?

Gustaf sa...

Anna: Jag kan inte heller kommentera kaliwarra.

Blir det ingen ny skrivpuff idag?

Anonym sa...

Har uppmärksammat Storasyster på att ny skrivpuff efterlängtas. (13.30 lördag)

Gustaf sa...

Guldsmycket

Det blev inte så mycket fredagsmys, kanske mera fredagsrys. Första kapitlet i ett homage till HP Lovecraft som jag började på för jag vet inte hur många år sen. Nu har spöktimman slagit och jag orkar inte vänta på en ny puff längre... ;)

Betty sa...

Kommer en text om mitt fredagsmys igår.
Fredagsmys

Tjotten sa...

Här kommer min text Fredagsmys med mys