2010-03-19

Utmaning 2010:78 - 19 mars

Skriv om ödmjukhet.

16 kommentarer:

Cyberwor/L/d sa...

Ett utkast som jag gärna skulle vilja jobba lite mer med.

malix sa...

ödmjuket i sjukdom är att läsa

malix sa...

konstigt min kommentar försvann provar igen har skrivit om sjukdomsödmjukhet

malix sa...

jag gör ett nytt försök har skrivit lite idag

Tjotten sa...

Utnyttjande av ord
Ännu något snabbnedklottrat, måste skynda till jobbet nu, ses sen ;-)

malix sa...

då försöker jag igen

Anonym sa...

Kortis idag,

Ödmjuk?

Välkommen in!
Tack för era kommentarer på gårdagens text, tack för att ni ville prova simma i mina metaforer :-)

Öppet spår sa...

det känns som jag gått från en mardröm in i en ny

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens om ödmjukhet

marmoria sa...

Amuletten

http://tittelina.blogspot.com sa...

Oj så många som redan skrivit idag! Mitt bidrag om ödmjukhet...

Betty sa...

En liten dikt

Cyberwor/L/d sa...

@ Escargot

Av någon anledning tillåts jag inte lämna kommentarer på din blogg. Då säger jag här: en träffsäker demaskering! Touché!

Y sa...

Mycket kort idag, har trasslat in mig i för mycket känslor och hittar inte orden. Kanske hittar något mig under dagen.

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2010/03/odmjukhet.html

För mig är ödmjukhet ett något tvetydigt ord.

Anders sa...

Av ödmjukhet har jag lagt in ett litet inlägg idag.