2010-03-14

Utmaning 2010:73 - 14 mars

Skriv om en bonus.

13 kommentarer:

marmoria sa...

Dockan

malix sa...

våren är här igen nu ska jag igen försöka att skriva har provat lite i alla fall

Anders sa...

Hej på er igen
Har varit borta några dagar, men nu är jag tebax ;)

Anonym sa...

Det blev något idag också.

En bilhistoria

marmoria sa...

Kaliwarra! Det går inte att kommentera dina texter.

marie ettanbo sa...

En kortis idag igen ;)

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2010/03/bonus.html

Dagens dikt.

Pia sa...

Kaliwarra

1. Jag gillade din historia (blev sugen på att köpa bil helt plötsligt)

2. Kolla inställningarna för din blogg. När du kommer till första sidan så kommer du till något som heter "instrumentpanelen" välj inställningar och kommentarer och se vilka som kan kommentera din blogg. Det är enklast att välja att alla kan kommentera.

Y sa...

Gårdagens och dagens.

garaget sa...

Trots trötthet och lite feber fick jag ner några rader. Viktigt att hålla skrivandet igång

Anonym sa...

Hej!

Tack för att uppmärksammade mig på att det inte gick att kommentera. Jag var helt övertygad om att det gick men icke då. Ibland klickar jag på alldeles för många saker samtidigt.
Men det ska från och med nu minsann!

Välkomna

Genyvy sa...

Ingen annan titel än En bonus, tänkte men kom inte på någon.

foxy sa...

glömde länka hit igår......