2010-03-21

Utmaning 2010:80 - 21 mars

Skriv om att vara lat

10 kommentarer:

marie ettanbo sa...

Gääsp, här kommer min lathet

Öppet spår sa...

vi försökte rätta till Svens uppträdande

Öppet spår sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Betty sa...

Att vara lat eller inte

marmoria sa...

De verkligt dygdiga

Siestri sa...

På latsidan

Anders sa...

Testade att skriva en dialog, eftersom jag tycker det är svårt. Den blev lite längre än jag tänkt mig, men de ville ju inte hålla tyst :D

Handlar om hur viktigt det är att vara lat.

Kom gärna med kommentarer om hur ni tyckte att dialogen flöt, om det låter trovärdigt och om det var svårt att förstå vem som säger vad.

Tjotten sa...

Jag har verkligen försökt skriva i dag, men så blev det en latte. Millan ringde och ville få flytthjälp men jag skyllde på att jag skulle skriva. Så äntligen fick jag faktiskt fram laptopen men ... nä ... jag orkade inte vänta på den sega uppkopplingen. Så jag lade mig på soffan och tittade på en film som jag somnade ifrån. Nu ska ja äntligen skriva om att vara lat. Nä, förresten jag tar det i morgon istället ;-)

Y sa...

Svårt som bara den idag så det är kort och jag finputsar inte mer nu. Med ett ord som lat så känner jag mig sådan :( Lämnar väl in sist, men ska försöka läsa ert nu.

Estel skriver sa...

Haiku idag. Välkommen in!