2014-11-05

5 nov

Sida

9 kommentarer:

B i r g i t t a sa...

Sagan om en sida

Grå papegoja sa...

Vikten av att skriva dagbok

Kalle Byx sa...

Det löser sig

Marica Källner sa...

Godmorgon!
Här är min text http://www.maricakallner.se/index.php/skrivboken/7-skrivpuff/277-du-jag-och-han-som-aer-viktigare-aen-jag

Öppet spår sa...

Det fordras att alla står på samma sida

Anonym sa...

Ärtsoppa

Kalle Byx sa...

Kaleida. Blev så glad när jag såg att du puffar igen men jag hittar inte din text.

Unknown sa...

Tack Kalle! Jag blir glad när jag läser dina inlägg med. Jag har faktiskt smygläst även om jag inte postat något. I alla fall... Det funkar för mig på dator och padda. Annars får du gå till www.kaliwarra.se, det är den översta posten om ärtsoppa

Ulla Berglund sa...

över- och undersidor