2011-12-15

15 december 2011

Skriv om att anklaga.

15 kommentarer:

Madeleine Blomberg sa...

Godmorgon alla rara bokstavsvänner!
Så här gjorde puffen med mig
idag;-)

Kärlekssaga

behaga
mottaga
intaga

försvaga
olaga
uppdaga

misshaga
anklaga
beskyllningar vaga

åklaga
domsaga
pålaga

partsinlaga
överklaga
hjältesaga

söndagsbilaga

Angélique Morgonöga sa...

TACK o lov att skrivpuff finns kvar! Gör ett nytt försök att följa och inspireras, när jag vågar lägga ut offentligt? hmm vi får väl se vad tiden visar.
Tills dess hänger jag med och läser .. Sån härlig dikt systerysteroch7mamma! Det inspirerade mig mycket! Lev väl allihopa! jag twittrar

Öppet spår sa...

Anklaga

Pia sa...

Dagens puff handlar om julfirande och relationer.

Anklagelser i juletid

Iris sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pia sa...

Iris, välkommen till skrivpuff om du är ny. Skaffa gärna en blogg och samla dina skrivpuffinlägg i den. Du bloggar så mycket eller så lite du vill. De flesta som skrivpuffar använder bloggleverantören blogger. Gå gärna in och kommentera andras puffar. Det är uppskattat och ett sätt att få respons på egna texter och få besökare till din egen blogg.

Jag tycker väldigt mycket om din träffande jultext.

Den första romanen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kalle Byx sa...

De tror att de är snälla

Den första romanen sa...

http://www.blogger.com/post-edit.g?blogID=8361270523734778154&postID=1318709460628288274

Den första romanen sa...

Hej!
Kan någon berätta hur man gör en länk direkt till sitt inlägg på ens egen blogg?

Please...:)

Pia sa...

Instruktion
Den första romanen...

Om du letar rätt på skrivpuffen från den 21 augusti i år så har en person som heter Hasse skrivit en handledning. Jag kan tyvärr inte kopiera den eftersom blogger behandlar hans text som en länk. Hittar du inte hans instruktion så maila mig ppk39 snabela hotmail.com så skickar jag den som wordfil till dig.

Carro sa...

We live in a society that teaches - don't get raped instead of don't rape.

disco sa...

anklaga

http://tittelina.blogspot.com sa...

Anklagad

Inspirerad av dagens lucka i Skrivadventskalendern.

marie ettanbo sa...

Superkortis