2011-08-31

31 augusti 2011

Skriv om att ta ett språng.

13 kommentarer:

Dakota Quinn Diamond sa...

Alex story fortsätter

Del 1

Del 2

marmoria sa...

Steg ut i luften

http://tittelina.blogspot.com sa...

Han tog språnget

Pia sa...

Hundsprång från spång

Vissa ord är svårare att hitta på något om än andra, så ibland blir det som det blir. Resonerar som så att en puff som blir skriven är bättre än ingen puff alls.

disco sa...

språng

Drumalex sa...

sent omsider kommer min...
ta ett språng

Pärlan sa...

Hej på er alla! Jag hinner inte skriva så mycket nu när jobb och vardag drar igång. Men jag läser er ibland och kommenterar då och då. Närvarande frånvaro kan man säga. Saknar er och att skriva!

marie ettanbo sa...

Kortis.
På språng

disco sa...

Ett till språng inte lika glatt

Roger sa...

Här är min mitt försök. Försent för att läsa er andras idag, får göra det i morgon.

Roger sa...

http://krakfot.blogspot.com/2011/09/att-ta-ett-sprang.html

och här var alltså själva förslaget... .)

marmoria sa...

Roger! Jag kan inte kommentera dig, för halva ordkontrollsordet och "uttydningsrutan" finns inte med på sidan.

Roger sa...

Marmoria:
Vad tråkigt :( Jag vet inte riktigt vad jag kan göra åt det, det är en vanlig blogger-sida. Kanske är det skinnet? Har du försökt igen, det var inte en bara en tillfällig fluke?