2011-08-30

30 augusti 2011

Skriv om att behaga.

14 kommentarer:

foxy sa...

kunde inte sova... detta blev resultatet

disco sa...

behaga

Izabelle sa...

För oss lite yngre puffare - betyder behaga vadå?

Evalinn sa...

Här kommer min, en puff tredje dagen i rad, måste vara rekord! :-)

Behagfull Bret

Evalinn sa...

Izabelle - enligt synonymer.se: tilltala, tillfredsställa, tjusa, vara till lags, glädja

:-)

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne

Drumalex sa...

gjorde en ny betydelse av verbet när jag ändå var igång :-)
behaga

Pia sa...

Behaga

Fortsätter fallgrop och gårdagen puff. Tack för den positiva responsen hittills.

Hasse Thorén sa...

Att behaga
Återkommer senare och läser era...
//Hasse

Ulla Berglund sa...

Längesedan var det. Vi åkte på tältsemester. Jag var femton och han nitton.
Tältet slogs upp i en skogsdunge med utsikt över sjön. Spritköket tändes. Han höll koll på lågorna och matlagningen. Jag klädde mig i tunna genomskinliga underkläder och satte mig i tältöppningen.
Korven och potatismoset fick vänta.

marmoria sa...

Och sen ett möte

Charlotta sa...

Inspirationen behagade inte infinna sig ikväll, så jag har krystat fram några rader på temat. ;)

Dakota Quinn Diamond sa...

En liten varning:
Ni som har läst de andra delarna i lille Alex historia vet att den har ett mörkt tema...
och dagens text är inte "barntillåten", då den innehåller rätt så starka scener...

Tillfredsställelse - del 1

Tillfredsställelse - del 2

Tillfredsställelse - del 3

Ja, det blev 3 (!) delar idag.... oooops.
Jag lovar att jag inte blir sur om ni inte vill/orkar läsa ;-)

kram // Dakota

Malena -tankar ur mitt liv! sa...

Blev en lite sent, men de hamnade en här ändå

http://malenastankar.blogspot.com/2011/09/skrivpuff-behaga.html