2011-08-27

27 augusti 2011

Skriv om att vackla.

8 kommentarer:

Dakota Quinn Diamond sa...

Alex möter demoner från sitt förflutna...

"Trial day" - del 1

"Trial day" - del 2

Hasse Thorén sa...

Kanske trampar jag någon eller några på tårna idag med min text. Och kanske ber jag om ursäkt för det också...
Om att vackla
//Hasse

Kalle Byx sa...

Vissa dagar (2)

Pia sa...

En liten betraktelse. Jag hinner inte med något djupsinnigare idag. Läser ikapp i morgon. Tack för igår. Glad för att den där speciella berättartekniken verkar fungera och gå att läsa.

Kartongförlag

Nontrivial sa...

Nu har ju skolan börjat igen så jag kommer antagligen inte vara så aktiv. Ska försöka ta mig in på ett gymnasium som jag tycker verkar bra så det blir mycket fokus på läxor etc. Vi får se om jag hinner skriva så mycket framöver men det har varit jättetrevligt med alla skrivpuffare (de få dagarna som jag varit här). Ha det bra och tack för allt (:

Dakota Quinn Diamond sa...

@ Nontrivial:
Jag hoppas du kommer in på skolan! *håller tummarna*
Lycka till med allt och ha det så bra!

Hoppas vi får se dig här snart igen! :)

// Dakota

Tisteln sa...

gårdagens...
fallgrop

foxy sa...

vacklar i min tro på tvåsamhet...
läsa era får jag göra vid annat tillfälle, sova jobba sova jobba