2010-08-31

Utmaning 2010:239 - 31 augusti

Skriv om oljud.

13 kommentarer:

malix sa...

har åter igen fått lusten att skriva
om nui vill så finns det ätt läsa på min sida

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens skrivpuff finns inne på min blogg.
Tack för alla lyckönskningar!
Just nu sitter jag utanför skolan och väntar på att få komma in. Det här är en främmande värld för mig och jag var alldeles slut när jag åkte hem igår.
Jag läser era puffar på lunchen, eller när jag kommer hem ikväll.
Ha en underbar dag!

Anonym sa...

Om oljud:

Kommunikation

Julie sa...

finns på min blogg.
under "skriva om: oljud"
kanske inte det typiska oljudet, men kan ändå finnas där

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2010/08/oljud.html

En samling små texter med haikurytm idag. Valde flera olika oljud idag då jag inte kunde bestämma mig för ett enda.

Den sista handlar om en konsert jag var på förra sommaren. Den spelades in för P4 live som sänder med perfekt ljud, men ljudet på själva spelningen var mest grötigt.

http://tittelina.blogspot.com sa...

Mitt eget oljud...

marmoria sa...

Sångens år

Marica sa...

God eftermiddag! Har skrivit dagens!
www.metrobloggen.se/maricak

Tack för fina kommentarer! Känner mig så dum som inte lämnar några hos er. Tiden rinner mig ur händerna men nu ska jag bananemig läsa och berätta vad jag tycker!

disco sa...

oljud

marie ettanbo sa...

Skrivet på väg hem...
Pinnstolen.

Ettie sa...

Idag känner jag mig gammal och vemodig...

julie sa...

nu har jag skrivit om min text lite och lagt till namn som några önskade.
kanske blev lite overkill på namn fronten men. ja

sassa sa...

dagens ord på min blogg ::)