2012-05-23

23 maj

Skriv om något flyktigt.

9 kommentarer:

Kalle Byx sa...

Sviktande knän

Anitha Östlund Meijer sa...

Nej då jag har inte glömt er.
Mitt internet krånglar fortfarande, men det är väl meningen eftersom jag på det viset ägnar mig åt redigeringen av min nya bok mer.
Saknar er massor.
Har numera dissat Arbetsförmedlingen och vägrar gå arbetslös mer.
Har därför startat eget företag, och jobbar som allt i allo åt min pojkvän Peter som är plåtslagare, och tar även egna jobb(klipper gräsmattor, rensar ogräs, hjälper folk med fakturering, hålla hemsidor och blogg aktuella mm)
Vi ska installera fast internet(har nu bara mobilt), men måste först hitta telefonledningen som försvann vid dräneringen av huset.
Tills dess skriver jag korta puffar.
Dagens blev den här:
http://novellbloggen-razaha.blogspot.se/2012/05/tema-flyktigt.html
Kramar Anitha Östlund

marmoria sa...

Strålande

Charlotte sa...

Blir lite trotsigt idag.

She's got the look

Pia sa...

Dagens dikt.

Flyktigt ögonblick

Ronjja sa...

Det var ett tag sedan

disco sa...

flyktig

Birgitta sa...

Flyktigt med efterlämnade spår hos mig när jag deltar här för första gången - tjohopp - Birgitta
http://anydaymyway.wordpress.com/2012/05/24/flyktigt/

Chranna sa...

Ta mig i land