2012-05-01

1 maj 2012

Skriv om att förhäva sig.

12 kommentarer:

Madeleine Blomberg sa...

Charlotte - Du skriver så fint!
Men jag kan inte lämna meddelanden på din blogg. Det blir fel och texten säger att jag redan lämnat en sådan kommentar och vill inte spara den!!

Fler som har samma problem?? Det har blivit så flera gånger!! Jättetrist!

På det viset sa...

Problemet med kvistar som förhäver sig.

Madeleine Blomberg sa...

Förhäva sig - Gud har väl ingen CV"

marmoria sa...

Författarinnans nyår

http://tittelina.blogspot.com sa...

Här och nu

(kanske en aning övertydlig?)

Nu ska jag ut i solen!

Pia sa...

En text om Sandemose och Jantelagen

Om Sandemose och Jantelagen

malix sa...

vem skulle jag då vara????

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens var svår tycker jag, men ev beror det på en liten kille som tragglar med sin matte jämte mig, och tycker det är urtråkigt.
Ha en härlig dag

saqer sa...

Fri väg

marie ettanbo sa...

Naivt

Marie sa...

På språng kastar jag in den här:

http://www.skrivarspar.blogspot.se/2012/05/ett-litet-minne.html

Charlotte sa...

Madeleine - jag har haft samma problem när jag försökt att svara på kommentarer. undrar vad det är, jag är ingen datawiz men skall släppa frågan vidare till min lillebror. C