2011-02-15

Utmaning 2011:46 - 15 februari

Skriv om att utvärdera

15 kommentarer:

Feffe Kaufmann sa...

Escaping tears.

Lena Stenberg sa...

Hann somna innan jag publicerade gårdagens puff så den kommer nu istället. Återkommer med dagens puff. Ha en fin dag!

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2011/02/utvardera.html

Dagens dikt är kort och spontan.

foxy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mimmione sa...

ja tänk vad kunde vara bättre än detta ämne idag, av alla dagar

http://tittelina.blogspot.com sa...

Utvärdering kommer

En fullständigt onödig puff, egentligen :-).

foxy sa...

Jag har två inlägg idag men det ena är en återblick på vad som till slut ledde fram till skilsmässa just idag för tio år sedan- en glädjedag för mig! Det andra är om min arbetssit.

Marica sa...

Hejsan! Nu finns en text hos mig :)

disco sa...

utvärderingsmötet

marmoria sa...

Evaluation Crew

A sa...

idag tror jag att jag blivit helt galen :)

Följ instruktionerna..

Malin sa...

Utvärdering

Frankie 泪水 sa...

det blev en munter liten historia som blottar mitt hat för kuratorer

Linda sa...

Hittade den här sidan först nu, men börjar med den här. Blev visst inte riktigt som jag tänkt mig. :-D