2011-02-09

Utmaning 2011:40 - 9 februari

Skriv om att tänka tvärtemot.

16 kommentarer:

disco sa...

tankar

Pennelina sa...

Mitt bidrag finner du här!

Kramar från mig <3<3<3

Kvinna med mycket upplevt och ännu mera kvar att upptäcka. sa...

Vad händer i dig?

saqer sa...

Sjukbesöket

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2011/02/tanka-tvartemot.html

Dagens dikt försöker tänka tvärtemot.

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne

http://tittelina.blogspot.com sa...

Distansassistans

marmoria sa...

Saligprisningarna

Onomatopoet sa...

Om tvärtom

Engla sa...

Om att tänka tvärt emot.

engla sa...

Om att tänka tvärt om.

Dakota Quinn Diamond sa...

Tvärtemot-puff

foxy sa...

Tja tänka tvätom är kanske vad jag gjort. Jag läste fel men det kanske inte gör något?
Har jag missat kalendern vi skrev eller har den inte kommit ut än? Jag trodde jag skickade efter den??

sassa sa...

är så arg :(

saqer sa...

Ove
- en liten sportreflexion framåt kvällskvisten...

marie ettanbo sa...

Slicka