2010-12-26

Utmaning 2010:346 - 26 december

Skriv om frisk luft.

10 kommentarer:

Anders sa...

Lyckades med en mening idag med.
Innan skrivpuffen kom.

Kalle Byx sa...

Försenad tomte En dag försenad.

Agnostica sa...

Åh vad skönt det är att andas. Ytterligare en dag jag känner mig levande. Det är viktigt att dra ett djupt andetag och känna ren och frisk luft fylla mina trötta lungor och liksom sprida ny energi i kroppen. Vi tar flera tusen andetag under en dag.

Ettie Bee sa...

Luftombyte :-)

disco sa...

frisk luft

http://tittelina.blogspot.com sa...

Frisk luft från mig

marmoria sa...

Bilden av Peder

Emilia sa...

Min mening om frisk luft. Eller ja, det blev flera. Om en balkongutblick...

skimmer sa...

Wiff like a platic hero. oum like a upplysning.
tell me något om ditt förflutna,
nej jag var ensam där.

wiff som en vår man väntar, oum like en dag man minns,
vi kan vara våra hjältar, nej vi kan bara se dess vind.

foxy sa...

Glömde länka till puffen upptäckte jag!