2018-07-16

16 juli

Dagens ord är skäl

Hej skrivpuffare!

Jag har lite tråkiga nyheter. För närvarande utreds jag för cancer och i dagsläget vet jag inte hur framtiden kommer att se ut. Sedan tidigare finns det pufford inlagda t om 30 sept, men jag vet inte om jag kommer att vara aktiv på sidan eller ha möjlighet att kolla till sidan. Det kan saknas ord vissa dagar och det kan finnas risk för att ord kommer två dagar i rad eller på fel tid. Vill ni fortsätta att skriva och läsa varandras texter så gör det. Skrivpuff har betytt mycket för mig och det har varit ett privilegium att få läsa alla era fina texter. Eftersom inte alla skriver varje dag, så kommer jag att lägga in det här meddelandet vid fler tillfällen så fler får möjlighet att se det.

Vill ni lämna en hälsning på min blogg så får ni gärna göra det. Det är absolut inget tvång, men jag vill gärna berätta hur det ligger till med skrivpuff.

<A HREF="http://grapapegoja2.blogspot.com/2018/06/hej.html">Hälsningstråd</A>