2014-01-09

9 jan

Skymta

15 kommentarer:

B i r g i t t a sa...

Precis allt var fel.

UniKrea sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
UniKrea sa...

Något skymtade bland träden

UniKrea sa...

Något skymtade bland träden...
Vill du se fotona jag tog på rådjuret? De finns under "Ett oförutsett möte" i min blogg.

UniKrea sa...

Något skymtade bland träden...
Vill du se fotona jag tog på rådjuret? De finns under "Ett oförutsett möte" i min blogg.

story sa...

Gryning

Öppet spår sa...

en skymt

Grå papegoja sa...

Frikyrkofasad

Pärlan sa...

Skymta

foxy sa...

skymtar

foxy sa...

Pärlan!
Jag kunde inte skriva någon kommentar på din blogg, vill bara säja att jag tyckte den var bra, kände igen känslan på något sätt!

UniKrea sa...

Hej och tack för kommentarerna på min blogg! Något hände när jag skulle publicera dem så en av dom försvann, tyvärr. Jag har skrivit här förr men som anonym bl.a. Kul att koppla det till min blogg - men det tar nog ett tag innan allt funkar som det ska.

marmoria sa...

Det här är mitt tolvhundrade blogginlägg på ungefär fem år. I snitt sextiofem procent av dagarna har jag alltså skrivit men idag gick det knappt, därför denna efterlysning:

Vid försvinnandet iklädd...

Charlotte sa...

Men bara om min sorg väntar

Blommen sa...

Skymta