2012-09-18

18 september

Skriv om svamp

13 kommentarer:

the secret life of english b sa...

Svampskalle




Chrannas reservblogg...

the secret life of english b sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Blommen sa...

Svamp

Skrivemma sa...

Kantarellkurs...

Kalle Byx sa...

Lust och olust

marmoria sa...

Lilla Focus

Charlotte sa...

Jag tror verkligen att det här med skrivpuffandet börjar ta sig in i min hjärnas mest vindliga platser. I natt drömde jag att dagens ord var "skriv om en cigg" och jag tänkte förtvivlat, vanvettigt och när jag vaknade hade jag en idé i huvudet. Hur knäpp är man då?

...annars får jag kramp

Grå papegoja sa...

Julia och K. Slutet på dagens puff är jag av någon anledning riktigt nöjd med. :)
Kirurgtape

blogfia sa...

Carl Henning Albert

http://tittelina.blogspot.com sa...

Svampväder

På det viset sa...

Okej, jag skriver väl om svamp då.

Chranna sa...

Chranna har hittat sitt lösenord igen och Sopkarusellen vaknar snart igen!

saqer sa...

Visionen Angående en svampmolnsfri värld