2012-04-26

26 april 2012

Skriv om släktskap

10 kommentarer:

Madeleine Blomberg sa...

Släktskap-Att leva med en liten man - ljudklipp

Madeleine Blomberg sa...

:Gör en länk i kommentarsrutan

Hejsan och God morgon!! Tänkte att kanske någon vill veta hur man gör en sån där bekväm länk till sin egen sida!! Lättare att hitta då!

Jag brukar själv gå dit ibland - kopierar och klistrar in länken från den sidan och hit till denna rutan. Sen raderar jag allt mellan citattecknen och sist kopierar och klistrar in min egen länk som visas högst uppe i rutan till vänster på datorskärmen.

Och just det: Där efter raderar jag allt mellan pilarna där det på min visa-hur-man-gör-länk står "Vila i frid" och skriver in precis vad jag har lust med. Det är detta som visas i kommentarsrutan som en länk till din sida!

KraM

marmoria sa...

Släktingen på vägen

Charlotte sa...

Lite om släktlikhet

Släkt

LunaNott sa...

Hela världen

Unknown sa...

Idag blir det självbiografi
http://kaliwarra.blogspot.se/2012/04/mamma-och-jag.html

Pia sa...

Dagens

Fjärilsvingar

GITTAN sa...

Här var det släktskap.

Iris sa...

Släktskap

Gunilla sa...

Dagens blev lite kort och jag är inte ritkgit nöjd med den, inte så jag vill skriva. Men klockan börjar bli mycket och dottern vaknar nu så...