2011-10-07

7 oktober 2011

Skriv om att vara otydlig.

14 kommentarer:

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne.
Ha en trevlig helg

disco sa...

otydlig

marmoria sa...

Monologmani

Pia sa...

Svinarp IRL 3

Del 3 av 4 tror jag.

saqer sa...

Sånt e livet

Drumalex sa...

mitt liv rymmer egentligen inte skrivpuff för tillfället. Därav mina sporadiska besök som nätt och jämt räcker till mina egna inlägg. Lovar att komma tillbaka och kommentera flitigare när saker lugnat sig. otydlig

Sofia sa...

Var drar man egentligen gränsen?
Förvirring

foxy sa...

varför kan jag inte vara tydlig????
kan inte skicka kommentarer idag, men gillar det jag läst.

Kalle Byx sa...

Det var inte så jag mednade

Ulla Berglund sa...

Otydligt är dagens.
Hinner ej kommentera idag. Återkommer i morgon. Ha en bra helg!

Marie sa...

Beundrar er förmåga att bli klara i tid! :) http://skrivarspar.blogspot.com/2011/10/uppluckring.html

Dakota Quinn Diamond sa...

En liten varning:
Lilla Alex story börjar bli mörkare... och detta kapitel
är inte idylliskt eller "barntillåtet"...

Alex berättar

Cecilia Sahlström sa...

Hej på er!Är det någon som känner igen det här problemet: Jag loggar in på Blogger, via Google account och har inga problem med att komma in där. Men sen när jag öppnar själva bloggen, står det "logga in" (eller möjligen "log in"). Då klickar jag där, och hamnar i blogger där jag är inloggad???? Märkligt eller hur. Så när jag ska kommentera på era blogginlägg från min blogg, kan jag alltså inte kommentera som Cissi, utan bara som anonym. Irriterande. Hittar ingen lösning på problemet heller.

Carro sa...

Det blev kort. Det blev dåligt. Men jag är nöjd över att det blev något.