2011-05-31

31 maj

Skriv om något graverande.

14 kommentarer:

Tisteln sa...

jag återvänder till havet...och skrev nog motsatsen till dagens utmaning...

vägen till havet

Anitha Östlund Meijer sa...

Tack för alla fina kommentarer igår. Mitt förb...blogspot krånglar fortfarande. Är det någon av er som vet varför det strular så mycket?
Nåväl, jag har ficklat ihop dagens puff.
Ha en härlig dag!

marmoria sa...

Nere i dalen

Pärlan sa...

Dagens puff

Ett tips till alla er som också haft problem med att kommentera på bloggar: byt webbläsare! Jag bytte från explorer till firefox, och nu fungerar det felfritt hela tiden.

Anonym sa...

http://annasskrivpuffar.wordpress.com/2011/05/31/nagot-graverande/
Dagens inne!

Anonym sa...

Egentligen skrev jag inte för skrivpuff men det passar väl in.

Det är skillnad på dig och mig

Anna Marie sa...

Graverande, ett ord som jag nog aldrig använt förut. Det blev en liten text i alla fall.

Pia sa...

http://piasskrivpuffar.blogspot.com/2011/05/graverande.html

Dagens nonsensdikt innehåller en del graverande sanningar.

http://tittelina.blogspot.com sa...

En speciell cykeltur

Jag har också svårigheter att lämna kommentar på vissa bloggar.

Cecilia Sahlström sa...

Jag skrev en lång spännande historia, men den försvann! Jag är sur, därför blev mitt bidrag mycket kort. För en gångs skull.

Feffe Kaufmann sa...

Guldsmeden

Feffe Kaufmann sa...

Läser era imorgon :)

Lena Stenberg sa...

Så fick jag lära mig ett nytt ord också! :)

disco sa...

graverande