2010-07-13

Utmaning 2010:193 - 13 juli

Skriv om att vara tydlig.

9 kommentarer:

MOTORHUVUD sa...

Vännen

Du förstår mig inte.

Det är för att du har gått en kurs i hundpsykologi.

Jag säger voff och äter hundmat som en god kamrat.

Men det är klart när kopplet åker fram och jag ska gå naken med andra hundar ser ju alla att jag inte är en hund.

Jag gör en tydlig markering och tuggar på ditt ben.

Du skriker och säger Fy!

Polisen kommer till platsen och tar kopplet av mig.

En bit av ditt kött i min käft.

Du blev av med din bästa vän.

foxy sa...

blev en liten puff idag oxå

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne

HannaT sa...

Säga ifrån

Frida sa...

Glädje för det man har

disco sa...

tydlighet

Kalle Byx sa...

Dagens (o)tydlighet.

Betty sa...

det blev så här

Miss G sa...

http://missgskriverigen.blogspot.com/2010/07/fakta.html