2010-05-14

Utmaning 2010:134 - 14 maj

Skriv om att ändra planen.

16 kommentarer:

HannaT sa...

Ser ut som om jag blir först idag.

http://hannatolander.blogspot.com/2010/05/tema-att-andra-planen.html

Genyvy sa...

Fortsättning från gårdagens.

Anders sa...

Våra tre vänner från igår får ändrade planer.

Maria1723 sa...

En ny härlig dag med en ny utmaning! ;-)

marie ettanbo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
marie ettanbo sa...

Dagen inlägg hamnade efter gårdagens på min blogg. Därför ser det lite konstigt ut.

Dagens heter "På hög höjd"

Y sa...

Nu publicerade jag snabbt gårdagens lilla kortis (man ska ju inte tänka så förbaskat, det är bara ord). Får se om jag ändrar mig och får se om dagens blir av. Sen. :)

Anitha Östlund Meijer sa...

Dagens är inne med trailer där jag läser upp den. Ett litet experiment jag jobbar på.

disco sa...

Planen

Betty sa...

En dikt

Anonym sa...

Började skriva på en liten historia på temat. Nu är den flera sidor lång, skoj att skriva men fortfarande ofärdig. Istället väljer jag en liten dikt som komponerats på samma ämne.

kaliwarra

Åter mot tangentbordet!

Valleypoint sa...

Mitt första bidrag

http://forstasidan.blogspot.com/2010/05/utmaning.html

marmoria sa...

Interiör

Y sa...

Dagens!

Skymningsreflektioner sa...

Bättre sent än aldrig...

Siestri sa...

Ändrade planer...