2009-10-10

Utmaning 283 - 10 oktober

Skriv om något spanskt.

10 kommentarer:

skimmer sa...

en liten text

Drumalex sa...

en sammanfattning av ett liv som mycket väl kan göras längre och mer detaljerat men inte desto mindre med spanskt tema.

Anitha Östlund Meijer sa...

Idag har jag skrivit en puff som kan vara lite tuff för känsliga.
Själv mådde jag illa när jag skrev den.
Ha en härlig dag!

marmoria sa...

Det galiciska huset

http://tittelina.blogspot.com sa...

En liten berättelse från Spanien

Pia sa...

Ett litet rim blev det idag.

Pia

Sofie B-C sa...

Spanien länken tänjs en aning ... Men, för mig är Spaninen just nu platsen där vår dotter finns. Hon delar lägenhet med en väninna, de bor mitt i Barcelona -och kan se Sagrada Familla från takterassen. Det är första gången som hon bor hemifrån och facebook har blivit en väldigt aktuell fråga i vårt hushåll. Mitt inlägg handlar om "facebooks-dilemmat". De överbeskyddande föräldrarnas dröm (PS. Videoklippet är en parodi -och inte på allvar vilket vissa uppfattat det som !!)

Charlotta sa...

Alltid nöjd när jag får botanisera i trädgården. Tänk att det kunde förenas med dagens skrivpuff.

Siestri sa...

Den spanska vandringen.

foxy sa...

hoppas texten retar er sinnlighet..... kanske